جراحی بینی مشاوره در واتس اپ

نکات مهم پیش از لیزر موهای زائد

زمانی که فرد تصمیم دارد تا برای انجام لیزر موهای زائد اقدام نماید ، لازم است تا به نکاتی توجه نماید و برخی موارد را مورد ارزیابی قرار دهد . در این مقاله به نکات مهم پیش از لیزر موهای زائد می پردازیم .

نکات مهم پیش از لیزر موهای زائد

در صورتی که فرد دچار اختلال هورمونی باشد ( برای مثال ریزش موی شدید و یا اختلالات قاعدگی در بانوان ) بهتر است در ابتدا این اختلال را درمان نموده و سپس برای لیزر موهای زائد اقدام نماید .

برخی دارو ها منجر به رشد موهای زائد می شوند : مصرف کورتن ، مینوکسیدیل و دارو های هورمونی را بهتر است در دوره درمان با لیزر قطع کرد .

افرادی که مبتلا به برخی بیماری ها باشند ، مانند : پسوریازیس ، برص و لوپوس بهتر است لیزر درمانی انجام ندهند .

بارداری : انجام لیزر درمانی در بانوان باردار به دلیل احتمال آسیب به جنین توصیه نمی شود .

افرادی که سابقه تبخال به طور مکرر دارند ، بهتر است تا از یک روز قبل  الی 6 روز پس از انجام لیزر درمانی ، از دارو های ضد تبخال استفاده نمایند .

با توجه به این که انجام لیزر در افرادی که سابقه ایجاد اسکار هیپرتروفیک ( پیداییش گوشت اضافی در ناحیه عمل ) دارند ، ممکن است منجر به تشدید این عارضه گردد توصیه نمی شود .

متقاضیانی که سابقه ی بروز عفونت های فعال مانند جوش چرکی دارند ، اگر که در ناحیه ای که قرار است تا تحت لیزر درمانی قرار بگیرد ، جوش چرکی زده باشند ، تا زمان بهبود کامل عفونت ،  باید انجام لیزر موهای زائد را به تعویق بیاندازند .

اشخاصی که به تازگی به وسیله ی روش های مختلف مانند حمام آفتاب یا سولاریم ، پوست خود را برنز کرده اند، به علت حساس شدن پوست و احتمال بروز سوختگی و بروز لک ناشی از لیزر ، پیشنهاد می شود تا انجام لیزر درمانی را کمی عقب بیاندازند .

 

کلینیک زیبایی بنیتا جوانسازی پوست –  پی آر پی – لیزر موهای زائد  – تزریق بوتاکس – میکر ونیدلینگ )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button